Dieta online dla każdego!

DIETA KETO

Dieta Ketogeniczna została uwzględniona w:

Na czym polega dieta keto?

Dieta ketogeniczna – doskonały, szybki i sprawdzony sposób na odchudzanie. Keto jest odmianą diety niskowęglowodanowej, jej główne założenie to zwiększenie podaży tłuszczów z jednoczesnym ograniczeniem spożywania węglowodanów. Generalną zasadą keto jest przestrzeganie w diecie proporcji 70% tłuszczu, 25% białka i 5% węglowodanów. W trakcie diety wprowadzamy organizm w stan ketozy, który pozwala na intensywne spalanie tkanki tłuszczowe. Co ciekawe, dieta ketogeniczna wykorzystywana jest w medycynie jako wsparcie w leczeniu wielu chorób, dowodzi to jej dobroczynnego wpływu na nasz organizm. 

Co zyskasz z My Keto Plan?

Samodzielne przygotowanie diety wymaga wiele wysiłku i wiedzy. Musimy nie tylko obliczyć zapotrzebowanie kaloryczne na podstawie parametrów naszego ciała, aktywności fizycznej i celu, ale też dobrać właściwy jadłospis. Przygotowywanie diety przez osobę niedoświadczoną może przynieść wiele negatywnych skutków, dlatego warto zaufać diecie ułożonej przez dietetyka.

Jak przebiega dieta Keto on-line?

Dieta to wyzwanie, które się opłaca i przynosi wiele satysfakcji. Dzięki diecie online możesz ominąć kolejki u dietetyka. Wystarczy, że wypełnisz ankietę, a dostęp do swojej diety otrzymasz mailowo. Sam wyznaczasz swój cel, zaczynasz dietę, kiedy chcesz. Możesz wybrać produkty, które preferujesz na diecie i liczyć na wsparcie naszych porad dietetycznych.

Zalety diety My Keto Plan?

Wystarczy wypełnić prostą ankietę, a my przygotujemy spersonalizowany jadłospis dla Ciebie. Wykupując plan żywieniowy na 3, 6 lub 12 miesięcy otrzymujesz dostęp do spersonalizowanego jadłospisu na swoim koncie w aplikacji, a także nieograniczone zdalne porady dietetyczne. Obok jadłospisu znajdziesz także czytelne i proste filmy instruktażowe, w których laureatka programu MasterChef, Karina Zuchora, poprowadzi Cię w gotowaniu.

Korzyści z My Keto Diet

  • Spersonalizowana dieta dostępna online
  • Otrzymasz gotowy jadłospis i przepisy na każdy dzień
  • Czytelne i proste instrukcje przyrządzania posiłków
  • Nieograniczony kontakt zdalny z dietetykiem
  • Z dietą online nie musisz dojeżdżać do gabinetu
  • Automatyczna lista zakupów

Rozpocznij swoja dietę już dziś!

Poradnik

Czy dieta ketogeniczna jest zalecana przy chorobach nowotworowych?

Keto dieta – dla kogo?

Tłuszcz w keto diecie

Opinie klientów

Myślałam, że już nigdy nie dostanę się na operację. Dzięki tej diecie schudłam 10 kilo w dwa miesiące. I lekarz pozwolił na zabieg. Dziękuję!!
Anita
Nie chciałem redukcji, tylko utrzymanie. Trzeci miesiąc z keto i wszystko w normie. Polecam.
Krystian

FAQ

Pytania do aplikacji My Keto Diet

Spersonalizowany plan posiłków znajduje się na Twoim konie, do którego loginem jest adres e-mail wprowadzony przez Ciebie podczas rejestracji. Jeśli nie ustawiłeś jeszcze hasła – sprawdź swoją pocztę.
Potwierdzenie zakupu otrzymałeś mailowo, sprawdź przede wszystkim folder spam/śmieci. jeśli nie możesz znaleźć tej wiadomości, najprawdopodobniej przez przypadek popełniłeś drobny błąd w zapisie swojego adresu mailowego. Nie przejmuj się! Literówki zdarzają się każdemu. Napisz do nas na office@myketoplan.diet, a my pomożemy Ci w uzyskaniu dostępu do konta.

Dostęp do swojego konta z planem posiłków otrzymasz natychmiast mailowo po dokonaniu płatności. Pamiętaj, że wiadomości czasami trafiają do spamu/śmieci. Jeśli go tam nie ma, skontaktuj się z nami na office@myketoplan.diet.

Jeśli produkty nie są istotne dla przepisu, możesz przygotować je bez nich. Jeśli Twój przepis zawiera składnik, który został wykluczony/wymieniony na inny, ale stanowi on podstawę dania, skontaktuj się z nami, rozwiążemy ten problem.
Przepisy znajdziesz po kliknięciu w wybraną potrawę.

Pytania dotyczące diety

Dieta ketogeniczna to dieta bardzo wysokotłuszczowa, o bardzo niskiej zawartości węglowodanów i umiarkowanym spożyciu białka. 70% Twoich kalorii w diecie keto pochodzi z tłuszczu, 20% z białka, a tylko 10% z węglowodanów. Taki stosunek składników odżywczych sprawia, że nasz organizm zamienia swoje preferowane paliwo z węglowodanów na ketony, które powstają z tłuszczu. Ten unikalny stan nazywany jest ketozą.

Sprzymierzeńcem w diecie ketogenicznej jest woda. Pij jej dużo, a przynajmniej tyle, ile wyliczyliśmy dla Ciebie (informację znajdziesz na swoim profilu). To ważne szczególnie w pierwszych dniach, ze względu na zwiększone wydalanie wody z organizmu spowodowanie zmniejszającą się ilością glikogenu.

Postaw na herbaty – np. czerwoną Pu-erh, która wspomaga odchudzanie i kawę. Nie słodź. Unikaj soków, chyba, że są składnikiem przepisu. Soki to źródło węglowodanów, których na diecie keto unikamy. 

Możesz stwierdzić, czy jesteś w stanie ketozy, używając łatwo dostępnych pasków ketonowych, czyli domowych testów do badania ciał ketonowych w moczu lub skorzystać z badań laboratoryjnych krwi i moczu. Możesz też zbadać swoją krew, używając ketometru.

Oznaki świadczące o tym, że jesteś w stanie ketozy: utrata masy ciała, zwiększone oddawanie moczu i owocowy, metaliczny smak w ustach, a także wyostrzenie zdolności myślenia, zwiększona energia.

W pierwszych dnia stosowania diety keto, możesz doświadczyć zespołu objawów, o których mówi się „keto grypa”. Jeśli odczuwasz zmęczenie, jesteś rozkojarzony, masz nudności, nie przejmuj się – to okres przejściowy, który szybko minie. Twój organizm właśnie adaptuje się do diety keto i daje Ci to odczuć nieco silniej. To zupełnie naturalna reakcja organizmu przy zmianie paliwa z węglowodanów na tłuszcze. Ten stan za chwilę minie.

Tymczasem, by załagodzić objawy, pij dużo wody. Pomyśl nad suplementacją magnezu, wapnia i potasu. Pamiętaj o odpowiedniej ilości snu. Jeśli jeszcze nie zacząłeś diety, ale boisz się keto grypy – zacznij wcześniej suplementację i nawadniaj organizm. Wiele osób stosując te środki profilaktycznie, nie odczuwa keto grypy w ogóle lub w znacznie mniejszym stopniu. 

Elektrolity pozwalają na prawidłową pracę organizmu. Są ważne nie tylko podczas diety, ale też w codziennym życiu. Okres diety, szczególnie jej wprowadzania jest dużym wyzwaniem dla organizmu, który musi zmienić swoje zwyczaje. Aby ułatwić swojemu ciału ten czas – suplementuj potas, magnez wapń i sód. W ten sposób zminimalizujesz nieprzyjemności (m. in. senność, zmęczenie), które pojawiają się u wielu osób szczególnie na początku diety.